IndeksCalendarFAQPencarianAnggotaGroupPendaftaranLogin

Share | 
 

 Ayok rodok nyeni rek!

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : 1, 2  Next
PengirimMessage
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Ayok rodok nyeni rek!   6th December 2008, 15:13

Tak cobak gawe trit percobaan gw bahasan yg lebih ringan yo rek..

Ikilo 1.2 telu mulai

onok klenteng dcucuk pitek
rupane ngganteng gak duwe duwek...
Rekan2 yg disini mesti ngerti ini gaya banyolane sapa
yupz bnr cak kartolo cs!
Tak cubak bahas disini tentang gaya ludrukan yg khas dan saya banggakan tp sayang mulai ditinggalkan!
Menurut kalian yg disini knapa hajatan2 lebih rela menyewa orkes melayu dari pada hiburan rakyat spt wayang kulit "g mungkin lek mantenan iki selak njamur sing dadi manten" ap srimulat dan ludruk?
Opo bener hiburan kesenian rakyat iki sudah mulai membosankan? Opo gaya bicara yg ceplas ceplos cenderung kasar dan disampaikan dengan cerdas tapi bisa dpahami rakyat ekonomi kebawah seperti tukang becak kuli dan juga saya ini memalukan untuk digandrungi kalangan intelek muda spt pelanggannya warunge jipang yg disini?
Opo memang bener - bener asli gak menarik minat kita atau emang bener2 gak penting blas?


Y wis sdkt ini saja dulu pancingane! Monggo d diskusikan monggo dlestarikan!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
wondogitu
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 118
Join date : 30.11.08
Lokasi : pancet ae nokos nendes kombet

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 01:35

Encus_cus wrote:
Tak cobak gawe trit percobaan gw bahasan yg lebih ringan yo rek..

Ikilo 1.2 telu mulai

onok klenteng dcucuk pitek
rupane ngganteng gak duwe duwek...
Rekan2 yg disini mesti ngerti ini gaya banyolane sapa
yupz bnr cak kartolo cs!
Tak cubak bahas disini tentang gaya ludrukan yg khas dan saya banggakan tp sayang mulai ditinggalkan!
Menurut kalian yg disini knapa hajatan2 lebih rela menyewa orkes melayu dari pada hiburan rakyat spt wayang kulit "g mungkin lek mantenan iki selak njamur sing dadi manten" ap srimulat dan ludruk?
Opo bener hiburan kesenian rakyat iki sudah mulai membosankan? Opo gaya bicara yg ceplas ceplos cenderung kasar dan disampaikan dengan cerdas tapi bisa dpahami rakyat ekonomi kebawah seperti tukang becak kuli dan juga saya ini memalukan untuk digandrungi kalangan intelek muda spt pelanggannya warunge jipang yg disini?
Opo memang bener - bener asli gak menarik minat kita atau emang bener2 gak penting blas?


Y wis sdkt ini saja dulu pancingane! Monggo d diskusikan monggo dlestarikan!

menurut pendapatku saiki wong wes molai luntur ambe budayane dewe..
padalan budayane dewe iku apikk sak iki wong tuwo lebi noroti gayane
generasi seng luwe enom ambek perkembanagan jaman ,opo arek enom saiki ra seneng ketoprak,lodrok wayang perkoro bhasane kesenian iku anggel di mengerti saiki riko delok dewe tembungan, siraman,dodol dawetan, mecah celengan ..jarang ono lek gak wong iku seng kejawen soge....wong saiki lebi seneg hura2 bedo karo wong jaman gak enak seng bener2 njogo budayane dewe..mbiyodo...nyinoman saikipun jarang lek ndek kota...polane wes ake gedung2 disewkno digawe resepsi....
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mboklist
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 36
Lokasi : Nyapu latar...

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 02:20

sepertinya.. lebih ke mengikuti selera pasar...
kebanyaknyak orang jaman sekarang.. cari yang praktis.. ekonomis....
wayang kulit, ketoprak, ludruk. .semakin jarang ada. .(itu didaerah saya), nggak tahu daerah lainny gimana..
dari masalah simple aja.. masyarakat ditempat saya misalnya..
kloq punya hajatan.. mereka lebih suka memakai Orgen tunggal sebagai hiburan..
wayang..???? jarang sekali...
biasanya. .alasan yang di pake .. standar sekali..
katanya.. Rugi.....!! bayar mahal tapi nggak ada yang ngelihat..
dan itu emang nyata..
bila bertepatan ada wayang... ato apapun..
sepiiiiii banget......
padahal... wayang.. ketoprak... ludruk..
otu adalah salah satu dari sekian budaya yang harus dilestarikan....
tapi..
ntahlah...
dari saya pribadi.. saya dari sulu juga kurang suka???????
masalah bahasa........ sulit sekali dimengerti..
walaupun..... kadang ada ketoprak yang berbahasa indonesia...
tapi..
cpd
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://listi81.multiply.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 03:26

Iyo bener antarane pendapatane sampeyan2 kabeh!
Ancen perkembangan jaman iku rodok ngefek gawe hiburan "kuno" kesenian!
Tp aq rodok g setuju kro lek diadakno g onok sing ndelok! Mergane nduk kampung cilik cuntune daerah omahku lek onok wayang jik rame. probleme generasi ludruk wis mulai berkurang cenderung punah! Yo gak ludruk thok ktoprak srimulat wayang barang!
Lhek ad yg mempertahankan tak delok kondisine rodok parah ndek suroboyo daerah joyoboyo monggo d explore d gugel mesti onok bygkn gmn kondisine. Opo brg kali skali skali ddaerah malang ad komunitas kecil yg mempertahankan gaya nyeni kuno d daerah jembatan dkt unbraw kro nyambi ngukir topeng pokoe! Monggo d sambangi!
Nah saiki lek onok sing takon opo sampeyan bangga negorone sampeyan duwe ciri khas sing mulai punah, cuman gara2 pergeseran selera dan gaya bhs?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
pancet_manchunia
Anak Sekolahan
Anak Sekolahan
avatar

Jumlah posting : 88
Join date : 30.11.08
Lokasi : Ngeplaki seng Nakal Ndik warung

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 04:17

Seng jelas ayas maniak campur sarian ....

Gak ngurusi wong ngomong ayas ndeso seng jelas campursarian iso nenangne pikiran
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 04:20

pancet_manchunia wrote:
Seng jelas ayas maniak campur sarian ....

Gak ngurusi wong ngomong ayas ndeso seng jelas campursarian iso nenangne pikiran
OOoo... Ndesoo!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
pancet_manchunia
Anak Sekolahan
Anak Sekolahan
avatar

Jumlah posting : 88
Join date : 30.11.08
Lokasi : Ngeplaki seng Nakal Ndik warung

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 04:42

Encus_cus wrote:
pancet_manchunia wrote:
Seng jelas ayas maniak campur sarian ....

Gak ngurusi wong ngomong ayas ndeso seng jelas campursarian iso nenangne pikiran
OOoo... Ndesoo!
EGP..tapi secara pribadi ayas nrima seluruh aliran musik dari RAp, Regge, atau dangdutan...

Ayas duwe pengalaman biyen sek eling ntontok INUL ndik sengkaling ndik ngarep dewe, pas sek SMA, sueneng salaman ambek INUL lol!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 13:10

Lek ayas,sing penting asyik lan iso dimengerti,entah tradisional entah modern.

Aku seneng nontok wong main keroncong tiap Minggu ndek Pasar Minggu Rampal.Nek malem Minggu biasane sok onok ludruk ndek DKM Splendid yo aku kadang nontok.
Lagu2 campursari banyak yang aku suka meski nggak semua.
Wayang mek seneng punokawan.
Sing penting selama masih asyik dan bisa aku mengerti ya nggak masalah.

Kalau musik sekarang,aku pernah mengalami saat2 di mana aku begitu memuja SLANK waktu SD(90/91) dan SMA(99-02),sekarang cuma dengar lagu2nya aja kalo lg pengin.

Aku juga kadang2 dianggap ndeso karena suka liat ludruk di DKM,kadang sendirian lagi.
Tapi aku tipe orang yang acuh sama pendapat yang aku anggap nggak penting2 amat.
Bapakku sendiri setelah pensiun sekarang suka belajar ndalang dikit2 sama temannya
.Mbahku dulu paling seneng mocopatan(nyanyi lagu2 mocopat)waktu masih hidup.

Kalo topeng Malangan,aku beberapa kali ikut temenku yg belajar sama Pak Joko di Samaan.

Pokoke selama seni itradisional itu masih bisa aku mengerti,ya aku sukai.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 13:26

Sitik ae aku takon nang sing seneng campur sarian karo delokane ludruk. Sak jane opo hasile bar ndelok ketoprak dll? Opo efeke gawe awak2 sekalian? Opo ad kpuasan tersendiri? Lek ad berupa apa? Opo pernah merasa ketagihan? Dan satu lagi opo sampeyan g tertarik melestarikan? Dabadikan lah setidaknya d media2 yg bisa kalian bikin! Bloq misalnya
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 13:47

Encus_cus wrote:
Sitik ae aku takon nang sing seneng campur sarian karo delokane ludruk. Sak jane opo hasile bar ndelok ketoprak dll? Opo efeke gawe awak2 sekalian? Opo ad kpuasan tersendiri? Lek ad berupa apa? Opo pernah merasa ketagihan? Dan satu lagi opo sampeyan g tertarik melestarikan? Dabadikan lah setidaknya d media2 yg bisa kalian bikin! Bloq misalnya

aku seneng campur sari soale maringono wetengku mesti kaku, kringeten ndrodos, ples utek dadi seeeegggerrrrr...

aku duwe koleksi empetrine kartolo, dan kebetulan nawakku ancen sengojo membuat versi empetri, seiring dengan semakin melangkanya koleksi kaset kartolo.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 13:52

chiw wrote:
Encus_cus wrote:
Sitik ae aku takon nang sing seneng campur sarian karo delokane ludruk. Sak jane opo hasile bar ndelok ketoprak dll? Opo efeke gawe awak2 sekalian? Opo ad kpuasan tersendiri? Lek ad berupa apa? Opo pernah merasa ketagihan? Dan satu lagi opo sampeyan g tertarik melestarikan? Dabadikan lah setidaknya d media2 yg bisa kalian bikin! Bloq misalnya

aku seneng campur sari soale maringono wetengku mesti kaku, kringeten ndrodos, ples utek dadi seeeegggerrrrr...

aku duwe koleksi empetrine kartolo, dan kebetulan nawakku ancen sengojo membuat versi empetri, seiring dengan semakin melangkanya koleksi kaset kartolo.
endi endi setor kene! Wingi nduk 4shared akeh sing pedot2! Lek iso mesisan ling downloade lg jenang gulo byn duwe tp nang hardisku sing lawas!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 13:53

Sori dobel post! Maklum yo rek


Terakhir diubah oleh Encus_cus tanggal 7th December 2008, 14:05, total 1 kali diubah
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 13:54

Nek ludruk dapat kepuasan,iso ngguya-ngguyu terus sampek buyar.
Ketoprak aku mek seneng dagelan thok.
Nek wayang komplet,oleh hiburan,oleh ilmu dan hikmah,tambah konco anyar sesama penonton.

Aku mbek konco2 kebetulan pernah membuat komunitas KSBM(Komunitas Sejarah Dan Budaya Malang),markase ndek Perpus Kota.Tapi saiki lg vakum,soale kongkon kumpul angel,soale onok sing guru,mahasiswa,pedagang,seniman,tentara,dll.Lg do sibuk.
Pernah nggawe film dokumenter candi2 sekitar Kota Malang,terus mbantu2 acara Malang Kembali,dsb.

Nggawe situs wis onok rencana,tapi perlu dimatengno sik,terutama sopo sing gelem komitmen ngurus website mau.Aku dhewe sobone situs2 bal-balan,di luar iku wektune gawe golek duit.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 14:17

Encus_cus wrote:
chiw wrote:
Encus_cus wrote:
Sitik ae aku takon nang sing seneng campur sarian karo delokane ludruk. Sak jane opo hasile bar ndelok ketoprak dll? Opo efeke gawe awak2 sekalian? Opo ad kpuasan tersendiri? Lek ad berupa apa? Opo pernah merasa ketagihan? Dan satu lagi opo sampeyan g tertarik melestarikan? Dabadikan lah setidaknya d media2 yg bisa kalian bikin! Bloq misalnya

aku seneng campur sari soale maringono wetengku mesti kaku, kringeten ndrodos, ples utek dadi seeeegggerrrrr...

aku duwe koleksi empetrine kartolo, dan kebetulan nawakku ancen sengojo membuat versi empetri, seiring dengan semakin melangkanya koleksi kaset kartolo.
endi endi setor kene! Wingi nduk 4shared akeh sing pedot2! Lek iso mesisan ling downloade lg jenang gulo byn duwe tp nang hardisku sing lawas!

Nyoooohhh!!!

iku sing kurang gawean tonggoku, arek etan kali.

lek osi, tulung rewangono nggawe review ceritone...


46
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   7th December 2008, 14:20

Suwon suwon neng chiw laen kali tak donlote sik gawe hp iki!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
peking_wasiat
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 141
Join date : 30.11.08
Lokasi : malang

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 10:59

lek mp3 prabu katrolelelono ae yo duwe akeh rek.. ono 40-50 judul lek e.. sing jelas, aku seneng ae ngrungokno ne. banyolan e fresh, ora sing koyok ndek tipi2 nasional sing cenderung njiplak teko banyolan lokal.
banyolan e kartolo cs dewe kadang susah dimengerti pendengar, seperti pas
" dino senen wingi aku teko malang, aku numpak bis joyo"
background suara di belakang tertawa, kita jadi bingung, mana lucunya dari kalimat itu? tapi jika kita sering mendengarkan, ternyata JOYO itu adalah nama orang tua dari salah satu orang tua personil Katrolo CS..
ngunu ae wes sek, tak nyrupt kopiku sealk adem..
41
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 12:22

peking_wasiat wrote:
lek mp3 prabu katrolelelono ae yo duwe akeh rek.. ono 40-50 judul lek e.. sing jelas, aku seneng ae ngrungokno ne. banyolan e fresh, ora sing koyok ndek tipi2 nasional sing cenderung njiplak teko banyolan lokal.
banyolan e kartolo cs dewe kadang susah dimengerti pendengar, seperti pas
" dino senen wingi aku teko malang, aku numpak bis joyo"
background suara di belakang tertawa, kita jadi bingung, mana lucunya dari kalimat itu? tapi jika kita sering mendengarkan, ternyata JOYO itu adalah nama orang tua dari salah satu orang tua personil Katrolo CS..
ngunu ae wes sek, tak nyrupt kopiku sealk adem..
41

aku sing terkesan iku pas onok dialog tentang wayang.


X : lha wayange dikapakne?
Y : yo diencepne ndek debog'e gedhang
X : lha lek gak onok debog'e?
Y : yo diencepne geger'e anakmu


23 23 23
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 12:39

Nek Kartoloan aku tetep eling sing iki:

"awan-awan nggoreng taek..
ngakune prawan tapi kok wis tuwek....."

50
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 12:46

Ya ya ya emang isok gawe awak dewe rodok terkesan kro banyolane mereka2!
Generasi kartolo baru sebenarnya udah byk bermutasi. Iku lek jareku lawakan trio ndek acarane tpi judule lek gak salah api! Saiki ayo ber opini tentang perbedaan k2nya! Ke2nya bisa kita banggakan. sebagai tradisi yg mana andalanmu rek? Ayo ayo balapan ber opini!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 12:52

Encus_cus wrote:
Ya ya ya emang isok gawe awak dewe rodok terkesan kro banyolane mereka2!
Generasi kartolo baru sebenarnya udah byk bermutasi. Iku lek jareku lawakan trio ndek acarane tpi judule lek gak salah api! Saiki ayo ber opini tentang perbedaan k2nya! Ke2nya bisa kita banggakan. sebagai tradisi yg mana andalanmu rek? Ayo ayo balapan ber opini!

lek menurutku, kartolo iki lebih tahan jaman dan guyonane gak garing.
guyonane sering marai mikir alias mikir disek lagek ngguyu.

Lek guyonan koyok ndek API, TPI (opomeneh sing jenegeCagur iku, nggilani) guyonane kebanyakan nyinggung masalah fisik.


29
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
peking_wasiat
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 141
Join date : 30.11.08
Lokasi : malang

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 12:56

chiw wrote:
Encus_cus wrote:
Ya ya ya emang isok gawe awak dewe rodok terkesan kro banyolane mereka2!
Generasi kartolo baru sebenarnya udah byk bermutasi. Iku lek jareku lawakan trio ndek acarane tpi judule lek gak salah api! Saiki ayo ber opini tentang perbedaan k2nya! Ke2nya bisa kita banggakan. sebagai tradisi yg mana andalanmu rek? Ayo ayo balapan ber opini!

lek menurutku, kartolo iki lebih tahan jaman dan guyonane gak garing.
guyonane sering marai mikir alias mikir disek lagek ngguyu.

Lek guyonan koyok ndek API, TPI (opomeneh sing jenegeCagur iku, nggilani) guyonane kebanyakan nyinggung masalah fisik.


29

tapi lek sule aku seneng wi, sule thok loh yo, ga atek liyanya 111
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 13:00

peking_wasiat wrote:
chiw wrote:
Encus_cus wrote:
Ya ya ya emang isok gawe awak dewe rodok terkesan kro banyolane mereka2!
Generasi kartolo baru sebenarnya udah byk bermutasi. Iku lek jareku lawakan trio ndek acarane tpi judule lek gak salah api! Saiki ayo ber opini tentang perbedaan k2nya! Ke2nya bisa kita banggakan. sebagai tradisi yg mana andalanmu rek? Ayo ayo balapan ber opini!

lek menurutku, kartolo iki lebih tahan jaman dan guyonane gak garing.
guyonane sering marai mikir alias mikir disek lagek ngguyu.

Lek guyonan koyok ndek API, TPI (opomeneh sing jenegeCagur iku, nggilani) guyonane kebanyakan nyinggung masalah fisik.


29

tapi lek sule aku seneng wi, sule thok loh yo, ga atek liyanya 111

sule kadang yo Lucu... sing paling gak lucu iku si cagur iku lho...terutama Narji...
guuuwaring pol! maen fisik meneh!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 13:03

chiw wrote:
Encus_cus wrote:
Ya ya ya emang isok gawe awak dewe rodok terkesan kro banyolane mereka2!
Generasi kartolo baru sebenarnya udah byk bermutasi. Iku lek jareku lawakan trio ndek acarane tpi judule lek gak salah api! Saiki ayo ber opini tentang perbedaan k2nya! Ke2nya bisa kita banggakan. sebagai tradisi yg mana andalanmu rek? Ayo ayo balapan ber opini!

lek menurutku, kartolo iki lebih tahan jaman dan guyonane gak garing.
guyonane sering marai mikir alias mikir disek lagek ngguyu.

Lek guyonan koyok ndek API, TPI (opomeneh sing jenegeCagur iku, nggilani) guyonane kebanyakan nyinggung masalah fisik.


29
yup bener2 ilopyu ciw setuju! Ludruk kartolo cs ancen mbois g iso mati dipangan jaman.. Ciri khas kentel bgt bertradisi! Sayangnya byk sekali peneruse sik g bs nyaingi opo blm sempet terekam shg g sampe k telingane awak dw aq g eruh! Endi sing liyane iki rek?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 13:24

Betul,kita jengah melihat guyonan yang monoton,mengolok-olok fisik,atau aksi2 konyol serupa.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 13:27

bamz wrote:
Betul,kita jengah melihat guyonan yang monoton,mengolok-olok fisik,atau aksi2 konyol serupa.

saik iki akeh banget MC sing merangkap dadi pelawak, n pelawak merangkap MC.
dadi kerjoane rangkep pisan. Ngemsi sambil ngelawak. Cuman ya itu... kebanyakan ngandalin maen fisik, ato guyonan basi. Misale kayak Eko Patrio, Olga, Ruben, Oky Lukman, terus malah onok acara sing ngakune Lucu, jenenge : FUNTASTIK *lansung sebut merek* tapi malah gak luuuuuucccuuuu polll!!!


menunggu kartolo reborn...




cling
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
peking_wasiat
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 141
Join date : 30.11.08
Lokasi : malang

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 13:30

Encus_cus wrote:
chiw wrote:
Encus_cus wrote:
Ya ya ya emang isok gawe awak dewe rodok terkesan kro banyolane mereka2!
Generasi kartolo baru sebenarnya udah byk bermutasi. Iku lek jareku lawakan trio ndek acarane tpi judule lek gak salah api! Saiki ayo ber opini tentang perbedaan k2nya! Ke2nya bisa kita banggakan. sebagai tradisi yg mana andalanmu rek? Ayo ayo balapan ber opini!

lek menurutku, kartolo iki lebih tahan jaman dan guyonane gak garing.
guyonane sering marai mikir alias mikir disek lagek ngguyu.

Lek guyonan koyok ndek API, TPI (opomeneh sing jenegeCagur iku, nggilani) guyonane kebanyakan nyinggung masalah fisik.


29
yup bener2 ilopyu ciw setuju! Ludruk kartolo cs ancen mbois g iso mati dipangan jaman.. Ciri khas kentel bgt bertradisi! Sayangnya byk sekali peneruse sik g bs nyaingi opo blm sempet terekam shg g sampe k telingane awak dw aq g eruh! Endi sing liyane iki rek?

aku dianggep ga ono ambek man poniman lomboke poniman mlungker

53
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 13:35

Iyo2 pek g ketok gawe hp soale! Podo kro sampeyan cak sule masi mempertahankan tradisine jawabarat! Sunda banget lah pokoe!! Asli mau durung tak woco! Wkwkwkwkwk!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 14:08

Aku ngrungokno lawakan WARKOP DKI (sing rekaman kaset) ndek Youtube iku apik-apik lho.
Sayange,bareng mereka main film,kok dadi ngono,gak ketok guyonan2 cerdase.. 34
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
peking_wasiat
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 141
Join date : 30.11.08
Lokasi : malang

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 22:52

lawakan saiki akeh sing ngguyu banyolan e dewe, contone ndek Kirun Cs, trus grup e Kelik dkk, dadi kadang sing ndelok kate ngguyu bingung, lah laopo ngguyu, wong wes ono sing ngguyu... 53
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 23:20

peking_wasiat wrote:
lawakan saiki akeh sing ngguyu banyolan e dewe, contone ndek Kirun Cs, trus grup e Kelik dkk, dadi kadang sing ndelok kate ngguyu bingung, lah laopo ngguyu, wong wes ono sing ngguyu... 53
podo karo aq rodok ngguyu dw delok idne sampeyan peking_wasiat. Mbok yo dgenti emprit wangsit lak rodok mbois! Padahal jeneng asline lak junet"es"
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
peking_wasiat
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 141
Join date : 30.11.08
Lokasi : malang

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   8th December 2008, 23:39

Encus_cus wrote:
peking_wasiat wrote:
lawakan saiki akeh sing ngguyu banyolan e dewe, contone ndek Kirun Cs, trus grup e Kelik dkk, dadi kadang sing ndelok kate ngguyu bingung, lah laopo ngguyu, wong wes ono sing ngguyu... 53
podo karo aq rodok ngguyu dw delok idne sampeyan peking_wasiat. Mbok yo dgenti emprit wangsit lak rodok mbois! Padahal jeneng asline lak junet"es"

yo iki salah sijine coro ku menghargai seniman idola ku Katrolo
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Jeepunc
Pemilik Warung
Pemilik Warung
avatar

Jumlah posting : 518
Join date : 30.11.08
Lokasi : di warung ini

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   9th December 2008, 08:41

carane dimulai dari kita sendiri, trus merambat nang liyane ...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nawakewed.the-up.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   9th December 2008, 08:56

Jeepunc wrote:
carane dimulai dari kita sendiri, trus merambat nang liyane ...
sik tha pank apane sing merambat?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   9th December 2008, 08:57

Jeepunc wrote:
carane dimulai dari kita sendiri, trus merambat nang liyane ...
sik tha pank apane sing merambat?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Jeepunc
Pemilik Warung
Pemilik Warung
avatar

Jumlah posting : 518
Join date : 30.11.08
Lokasi : di warung ini

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   9th December 2008, 08:59

Encus_cus wrote:
Jeepunc wrote:
carane dimulai dari kita sendiri, trus merambat nang liyane ...
sik tha pank apane sing merambat?

guyon ketak ...

maksudku, pertama kita mulai dari diri kita sendiri dengan mencintai dan melestarikan budaya-budaya tersebut didalam hati kita, kalau memang bisa, kita "merambat" ke orang-orang lain, dengan cara "menulari" mereka dengan cara yang kita bisa
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nawakewed.the-up.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   9th December 2008, 09:07

Jeepunc wrote:
Encus_cus wrote:
Jeepunc wrote:
carane dimulai dari kita sendiri, trus merambat nang liyane ...
sik tha pank apane sing merambat?

guyon ketak ...

maksudku, pertama kita mulai dari diri kita sendiri dengan mencintai dan melestarikan budaya-budaya tersebut didalam hati kita, kalau memang bisa, kita "merambat" ke orang-orang lain, dengan cara "menulari" mereka dengan cara yang kita bisa
lek aq mek iso gawe trit koyok ngene thok sayange masalahne g seneng ngebloq dll efektif gak e aq g ngerti sampeyan2 dw sing nilai! Saiki lek sampeyan opo pank! Btw ndek jepang kunu pernah g sharing2 kebudayaan kro penduduk setempat opo wong indonesia dw ndek kono! Monggo2 dkethak! Eh d jlentrekno se!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Jeepunc
Pemilik Warung
Pemilik Warung
avatar

Jumlah posting : 518
Join date : 30.11.08
Lokasi : di warung ini

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   9th December 2008, 09:11

Encus_cus wrote:
Jeepunc wrote:
Encus_cus wrote:
Jeepunc wrote:
carane dimulai dari kita sendiri, trus merambat nang liyane ...
sik tha pank apane sing merambat?

guyon ketak ...

maksudku, pertama kita mulai dari diri kita sendiri dengan mencintai dan melestarikan budaya-budaya tersebut didalam hati kita, kalau memang bisa, kita "merambat" ke orang-orang lain, dengan cara "menulari" mereka dengan cara yang kita bisa
lek aq mek iso gawe trit koyok ngene thok sayange masalahne g seneng ngebloq dll efektif gak e aq g ngerti sampeyan2 dw sing nilai! Saiki lek sampeyan opo pank! Btw ndek jepang kunu pernah g sharing2 kebudayaan kro penduduk setempat opo wong indonesia dw ndek kono! Monggo2 dkethak! Eh d jlentrekno se!

sering

ndek kene sering diadakan pertunjukan lintas budaya, brazil, indonesia, pakistan dan negara-negara lain. contoh baru-baru ini telah diadakan pagelaran seni dan budaya di daerah tokyo. inti dari pagelaran tersebut adalah memperkenalkan budaya Indonesia ke masyarakat jepang. contoh lain lagi, lagu bengawan solo adalah lagu yang populer pada jaman dahulu di Jepang, dan liriknya telah diganti dalam bahasa jepang (cari di yutup link-nya). contoh liyo maneh, di seluruh machi (kota) pada bulan november selalu ada pertunjukan seni jalanan, seni dari brazil, mulai dari capoera sampai tarian samba lainnya. banyak contoh.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://nawakewed.the-up.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 03:13

Ancen lek nduk jepang kono mbuh budayane dw opo budayane wong liyo! Bahkan awak dewe luwih menghargai budayane awak dewe pas ndek luar negri iku pendapatanku! Piye pendapatane sampeyan-sampeyan?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 04:29

ono benere
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
sales obat panu
Anak Sekolahan
Anak Sekolahan
avatar

Jumlah posting : 84
Join date : 01.12.08
Lokasi : dari waroeng ke waroeng

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 05:31

peking_wasiat wrote:
lawakan saiki akeh sing ngguyu banyolan e dewe, contone ndek Kirun Cs, trus grup e Kelik dkk, dadi kadang sing ndelok kate ngguyu bingung, lah laopo ngguyu, wong wes ono sing ngguyu... 53


Kirun CS sik lucu koq, opomaneh sing jenenge Bagiyo iku, aku sek nyimpen kasete jaman mbiyen ganok CD rek...
aku sik iling salah siji dialog antara Kirun ambek bagiyo:
K : Engko lek nemu arek wedok ayu dibagi ae yo
B : Yok opo carane
K :Yo awake arek wedok mau dibagi loro, separo menduwur jatahmu, separuh mengisor jatahku...
B : emohhhhhhhhhhhhh
K : lha kenopo?
B : wong aku perlu wadah kinange iku hare........... 111
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 06:35

sales obat panu wrote:
peking_wasiat wrote:
lawakan saiki akeh sing ngguyu banyolan e dewe, contone ndek Kirun Cs, trus grup e Kelik dkk, dadi kadang sing ndelok kate ngguyu bingung, lah laopo ngguyu, wong wes ono sing ngguyu... 53


Kirun CS sik lucu koq, opomaneh sing jenenge Bagiyo iku, aku sek nyimpen kasete jaman mbiyen ganok CD rek...
aku sik iling salah siji dialog antara Kirun ambek bagiyo:
K : Engko lek nemu arek wedok ayu dibagi ae yo
B : Yok opo carane
K :Yo awake arek wedok mau dibagi loro, separo menduwur jatahmu, separuh mengisor jatahku...
B : emohhhhhhhhhhhhh
K : lha kenopo?
B : wong aku perlu wadah kinange iku hare........... 111

wakakakaka... asli lucu!
23 23 23
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 08:08

Saiki Lek Srimulat Sing Mbiyen Laris Saiki Ilang
Piye Tanggepane Sampeyan??
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 11:28

Woiyo...masalahe menurutku soal regenerasi-ne sing mandheg.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 11:33

G ngunu nduk suroboyo akeh generasi enome dulino lek sempet nduk trs! Cumak respone ae sing kurang sip!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 11:37

G ngunu nduk suroboyo akeh generasi enome dulino lek sempet nduk trs! Cumak respone ae sing kurang sip!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bamz
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 146
Join date : 01.12.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   10th December 2008, 11:44

hm,mungkin metode lawakannya yang itu-itu saja.
atau barangkali memang karena nama Srimulat sendiri yang jujur saja sekarang memang identik untuk konsumsi orang tua.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
lilalilo
Anak Sekolahan
Anak Sekolahan
avatar

Jumlah posting : 82
Join date : 02.12.08
Lokasi : malang tok wes

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   11th December 2008, 00:09

iyo hareeee

aku mulei ngenalno seni keroncong nang adek ku xing umure 3thn
waktu iku tak jak dolan nang TAWIRA ndelok kroncong
xing ndelok ipess ilakes mk wong tuwek2 gur kemayu maneh.....

lungguh ndlosor panas2an ndk sebelahe dokar ngrungokno keroncong
mbek njelasno sithik2 ttg keroncongan iku mau nang adikku....

ngerti adikku megal megol ngikuti irama e kroncong mau
MC ne nyeluk adikku dijak nang panggung xixixii

ndk omah emes ebesku senengane nyetel campursari tombo ne ati TVRI makin dekat d hati.... lk wayahe iki maen wes jan gag kenek d ganggu gugat hareee
TV d kuasai dewe...... yokpo yokpo aq maleh ketularan ndelok campursarian iku mau....


cekap semanten kulo ngaturaken postingan teng mriki....
monggo sedoyoo
41 ngeteh rumiyin
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.djombieskavictim.blogspot.com
sales obat panu
Anak Sekolahan
Anak Sekolahan
avatar

Jumlah posting : 84
Join date : 01.12.08
Lokasi : dari waroeng ke waroeng

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   11th December 2008, 02:13

Encus_cus wrote:
G ngunu nduk suroboyo akeh generasi enome dulino lek sempet nduk trs! Cumak respone ae sing kurang sip!


mungkin generasi penerus srimulat saiki gak duwe style dewe seng nggarai iso diiling2 penontone
misal jaman mbiyen onok :
Triman = gayane mangap ambek ngomong..........babhanggg
bambang gentholet = macak jambule didiawakno
bowo = macak ngowoh
bendot = macak melas lek kenalan jenenge bendot penjaitan

saiki mungkin sing sek duwe style mek eko londho, gayane koyok londho dijak ngobrol inggrisan jebule semaur wong aku ndek wonokromo gang pitu...dll

jadi selain regenerasi srimulat yo perlu inovasi 41 (ngelak )
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Encus_cus
Mahasiswa / i
Mahasiswa / i
avatar

Jumlah posting : 154
Join date : 30.11.08

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   11th December 2008, 02:21

Lha saiki sing pantes dadi pemain ludruk srimulat etc nduk warung iki kiro2 sopo?
Liyane aq soale aku pantes dadi bagian keuangan!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
chiw
Orang Lapangan
Orang Lapangan
avatar

Jumlah posting : 210
Join date : 30.11.08
Age : 30
Lokasi : warung rahayu

PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   11th December 2008, 02:48

Encus_cus wrote:
Lha saiki sing pantes dadi pemain ludruk srimulat etc nduk warung iki kiro2 sopo?
Liyane aq soale aku pantes dadi bagian keuangan!

koyone malah umak sing pantes dadi pemain lodrok or lawakan srimulat Man...

ayas se, cocok'e dadi eksmud...




44
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://chiw.wordpress.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: Ayok rodok nyeni rek!   

Kembali Ke Atas Go down
 
Ayok rodok nyeni rek!
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 2Pilih halaman : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
 :: V.I.P Room-
Navigasi: